divendres, de juny 03, 2005

Espartac "Gladiator" Peran

Admirable C: El programa "TVist", que s'emet cada dia just després d'"Els matins a TV3", s'està convertint en tota una mina per a aquest bloc. Malgrat la brevetat de l'espai, diàriament hi ha una important acumulació de dades (sobretot gràfiques) al voltant de sèries i personatges mítics de la televisió al nostre país. Dijous, per exemple, el nostre gladiador del trànsit favorit, l'immens i inigualable Espartac Peran, va passar l'enquesta ràpida a què sotmet de tant en tant el programa a cares conegudes de la televisió. Us hem triat una selecció de respostes perquè flaireu la intensa personalitat que s'amaga rere aquest mataroní universal.



Quin programa t'agradaria presentar?
"A mi m'agradaria presentar un programa com per exemple El favorit. Vaig fer també la carrera d'història i penso que està molt bé fer aquesta divulgació a través de la televisió".

Si no fossis presentador, què series?
"Seria pallasso, una professió que admiro moltíssim. A més tinc una gran amistat amb en Tortell Poltrona.



Amb quin personatge televisiu de ficció t'identifiques?
"No m'hi identifico, però m'agrada molt el Tomàtic".

Què és el que menys t'agrada de tu com a presentador?
"Estar explicant sempre cues a les carreteres".

Avís per a enamoradisses (i enamoradissos): en l'entrevista es deixa entenent que l'home del trànsit més matiner de la televisió és un solter d'or. Això sí, cal guanyar-se el seu cor... i el d'en Boira, el seu gat televident.

Per molts anys, Espartac!