dijous, de maig 26, 2005

Reconeixement

Admirable C: Amb els "vuit minuts" de dilluns a TV3, com podeu suposar, tenim força teca per anar digerint i destil·lant a poc a poc. Avui, per exemple, creiem adequat destacar la simpatia que desprèn la nostra musa televisiva a través d'un dels moments més estel·lars del reportatge.

La Mònica, relaxadament asseguda al sofà de casa seva, ens comenta què passa quan una cara coneguda com ella camina pel carrer:

T'adones quan algú et (re)coneix perquè fa així:



Impagable!

5 Comments:

Anonymous Anònim said...

Hi ha un moment penós i es quan fa veure que mira els estels des del balcó de casa seva, a l'eixample... amb tota la llum dels focos.

12:32 p. m.  
Blogger Admirable said...

Admirable C: És la màgia de la televisió, anònim! ;)

1:48 p. m.  
Blogger Un indígena said...

Digerir, altrament dit pair.

1:57 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Jajaja. És genial aquesta imatge! Si algú m'hagués vist i sentit justament fa uns segons.. jajajj

Ja sé que és una parida però m'ha fet gràcia llegir la introducció de la foto i veure les dues imatges que resumien aquell fragment del documental.

Per cert, vaig veure a "La dona del temps" que anunciaveu el reportatge i gràcies a vosaltres no me'l vaig perdre. Em va agradar molt!!

Per cert admirables, d'on sou??


EuroAndorra; el portal eurovisiu dels Pirineus
www.euro-andorra.tk

8:08 p. m.  
Blogger Admirable said...

Admirable C: Home Euroandorrà, aquest bloc té una innegable voluntat de servei als admiradors i admiradores d'ELLA!

Per cert, tant l'admirable B com jo mateix estem francament decebuts per la injust(ificad)a eliminació de la Marian van de Wal a Eurovisió! Teníem 'La mirada interior' com a cançó tòtem de l'any i hi havíem dipositat moltes esperances!

10:22 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home