divendres, de juliol 01, 2005

Portes obertes

Admirable C: Tot i que les temperatures i la sequera ja fa dies que són el pa de cada dia a casa nostra, de fet no és fins avui que entrem en un dels dos mesos estiuencs per excel·lència de l'any, el juliol. Amb l'arribada del mes dedicat a l'emperador Juli Cèsar, en què una part considerable de la població catalana comença a fer vacances ("Els matins a TV3" també?!), TVC ha decidit obrir les instal·lacions de Sant Joan Despí als ciutadans amb sis jornades de portes obertes: "Com cada any, TV3 obre les portes de les instal·lacions a Sant Joan Despí perquè els ciutadans puguin conèixer com és per dins i com funciona la televisió. Les jornades s'han programat pels dies 2, 3, 9, 10 16 i 17 de juliol". És a dir, que aquest cap de setmana ja podem descobrir el plató on cada dia, de dilluns a divendres, la incomensurable "senyoreta López" desenvolupa amb tant d'encant la seva valuosa tasca professional.



Per poder assistir a una d'aquestes jornades s'ha de trucar al 012 per concertar el dia i l'hora de la visita. Els qui no hi pugueu anar cap dia, ja sigui per problemes d'agenda o per la previsible allau d'admiradors de la Mònica que col·lapsaran des de demà els estudis televisius, sempre us quedarà l'opció de fer una visita virtual (Flash necessari!) per la santa seu de la televisió catalana... o esperar que algun gentil lector d'aquest bloc ens escrigui quatre ratlles i pengi un grapat de fotos del santuari particular de la nostra Moreneta. Oi?!

Important: amb motiu de l'atac contra el transport públic londinenc del 7 de juliol, les jornades de portes obertes dels estudis de TVC del 9 i 10 de juliol s'han suspès.

1 Comments:

Anonymous Anònim said...

Mirífic D: Admirable amic; quanta raó tenen sempre les seves paraules. He quedat meravellat en llegir l'article que vàreu publicar sota el nom quatre gotes. Amb les seves reflexions, benvolgut admirable, i amb les de l'estimat Pla, han vingut a la meva rovellada ment records d'una situació que em va succeir en un escenari que no podia ser millor. Un 23 de setembre de 2002 circulava amb el meu automòvil per la NII i a l'alçada d'una vila anomenada Arenys de Mar em va sobrevenir una plujada d'aquelles que fan història. Tan que vaig acabar navegant amb el meu auto pel final del tram d'una Riera acabada de cobrir (segons vaig saber després).
Aquests dies he trobat més informació a internet sobre aquell esdeveniment. Parin atenció a aquesta animació. El meu cotxe és el de color blanc.
Admirable C, és ben cert que "al nostre país, la pluja no sap ploure".

Sempre vostre.

5:37 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home