divendres, de juliol 01, 2005

El radar no enganya

Admirable C: Avui he escoltat, amb la mateixa atenció de sempre, la predicció del temps d'ELLA a un quart de deu. M'ha parlat de la tempesta que havia descarregat una mica abans al Garraf, tal com es veia en les imatges del radar de Vallirana, i m'ha anunciat que s'acostava, més debilitada, cap al Baix Llobregat i el Barcelonès.



A les nou i vint he sortit al carrer i una lleu pluja m'ha refrescat i m'ha omplert els pulmons i el nas d'olors intenses!

Si encara em pregunto com ens ho fèiem, els internautes, sense Google, suposo que els meteoròlegs del país de vegades també es deuen preguntar com s'ho feien, ells, sense la xarxa de radars...

2 Comments:

Anonymous Anònim said...

Heu vist avui (dilluns, 4 de juliol) l'impressionant look estiuenc de la Mònica?

9:23 a. m.  
Blogger Admirable said...

Admirable C: N'estic preparant un post! Marxando...

9:50 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home