dilluns, de juliol 18, 2005

És aquí! (Sense ELLA 5)

Admirable C:





3 Comments:

Anonymous Anònim said...

Hola Nois, jo ultimament m'estic fixant molt amb una presentadora de les notícies del canal francés LCI, bé, més que fixant es podria dir que m'hi estic enamorant. No és per la seva bellesa interior, ni per la seva manera de ser, ni per que és bonica, simplement és perquè és PRECIOSA!!: http://www.yonkis.com/imagenes01/informativos.htm

3:07 p. m.  
Anonymous Anònim said...

La capital d'Iowa, als Estats Units, es diu Des Moines:)

12:25 a. m.  
Blogger L ' Individu said...

senyor big star, difereixo sobre la gavatxa "preciosa" que esmentes; té un nas raru, se'l deu haver operat. En to cas, qui vol una gavatxa tenint la García Melero? Per cert, quan la tornaran a posar al TN? Que Al·là em perdoni, però amb en Cuní no se'n surt gaire bé, lu seu és llegir el tele-prompter i llestos.

8:43 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home