dimecres, de juliol 27, 2005

Akane López (Sense ELLA 12)

Admirable B: Últimament se'm passen les coses. Vull dir que passen pel davant i jo no les veig. Deu ser cosa d'aquesta beneïda calor que ens dóna l'estimada natura. Tampoc no vaig veure el vídeo del 3xl.net: encara que no ho sembli, ja se m'ha passat l'edat de la franja infantil i juvenil de la televisió. Sort en tenim dels nostres fidels lectors, a qui no podem parar d'agrair l'atenció amb què miren la televisió, els diaris, la ràdio... Vist i analitzat detingudament el vídeo de l'interrogatori, jo em quedo amb la resposta al còmic preferit d'ELLA, que ha fet volar la meva imaginació i la del nostre dissenyador, aliat de projectes gràfics i company d'aventures blocaires: la devoció envers Akane, una de les protagonistes del manga "Ranma".
La Musa del Temps és la nostra heroïna, ja ho sabeu. És la nostra Akane López.