dimecres, de juny 15, 2005

La Mònica ens necessita (segur!)

Admirable C: La "col·lecta popular" per ajudar la Mònica a trobar un bon títol per a la seva "opera prima" literària continua oberta i necessitada de l'esforç de tots plegats! A dia d'avui, la cosa comença a agafar forma:

Títol neoclàssic: "Teles e vents"
Títol jove: "Clima per a solters"
Títol mediàtic: "Què em poso?"
Títol nostàlgic: "Cara al cel"
Títol críptic: "Temps al temps"
Títol dedicat: "Admirable refranyer"
Títol directe. "El refrany d'avui ens l'envia..."
Títol messiànic: "Galàxia Mònica"
Títol picada d'ullet: "Temps de Seu"
Homenatge capità Haddock: "Llamps i trons"
Homenatge Dr. Soler: "L'apassionant món de la pantalla"
Homenatge Tardà: "Paraula de(s)trons"

Però el premi a la ment més il·luminada, de moment, se l'endú el bo d'en Catxipanda amb "Paremiometeorologia" i, sobretot, "Lo pes de la meteorologia". Insuperable!

A rumiar-hi, xicones i minyons! La Mònica ens ho agrairà... no?

7 Comments:

Anonymous Anònim said...

Fred, calor... i visca els mamatocúmuls!

No us sembla que vendria mb un titol aixi?

10:35 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Va, un de fàcil:

"Refranys d'ahir pel temps de demà"

11:47 p. m.  
Anonymous Anònim said...

també podria ser un titol de telenovel·la tipus "vent del pla"(em sona d'alguna cosa...), o "el cor de la meteorologia", o Poble-plujós, o ....

9:21 a. m.  
Anonymous Anònim said...

Arribats en aquest punt potser ja podríem proposar els títols que ens agradaria que ELLA ens xiuxiuegés: Mulla't amb mi, Et vols mullar?

9:38 a. m.  
Anonymous Anònim said...

Títol retroTV3: Tres i el meteoròleg.

9:48 a. m.  
Anonymous Anònim said...

Un títol podria ser "Recursos per xerrar a l'ascensor"

2:25 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Doncs a mi em fa un títol molt noves tendències:

"Manual del bon meteosexual".

I sí, Plandiura, jo també em vaig quedar amb els mamatocúmuls d'en Molina!

9:25 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home