dimecres, d’abril 27, 2005

Somriure angelical fora de guió

Admirable B: Avui sí que ens ha dedicat (no pas a nosaltres, sinó a tots els espectadors) un somriure angelical, admirable (m'atreviria a dir). Fins i tot hi ha hagut una interpelació amb un dels tertulians de la taula, el periodista Lluís Foix. No sé pas què s'han dit (tenim la tele sense volum i no he encertat a trobar el comandament), però devia ser força divertit perquè avui l'hem pogut veure en una faceta potser no tan habitual: lluny de la rigidesa que imposa la predicció meteorològica, avui s'ha saltat el protocol establert pel guió i s'ha permès aquesta llicència que ha fet les delícies dels seus seguidors.



Per cert, Admirable C, reprenent el tema dels colors que més li escauen... Crec, definitivament i després de veure el model d'avui, que el blanc i les seves variants (blanc, blanc trencat...), especialment en forma de jaqueta/americana, li queden, com diuen en espanyol, "que ni pintaos".

Admirable C: Per al·lusions agafo la paraula en aquest post del B. I és que estic del tot d'acord que m'ha sorprès molt gratament la blancor amb què se'ns ha presentat avui la Mònica. Però una vegada sincerat, també haig d'afegir que segons el meu humil entendre no lligava "ni en pintura" (seguint el teu símil pintoresc, B) el blanc de la jaqueta amb el marró trencat dels pantalons! Valga'm 10, quina distonia! Ja em perdonareu, però jo estic en aquest bloc admiratiu a les verdes i a les madures.

4 Comments:

Blogger Viatger said...

Sols de llegir-vos m'estan agafant ganes de veure-la , cosa que no puc fer , com vosaltres.

Sobre quina hora actua la vostra admirada ?

Esteu molt enganxats , no ? B i C .

Salutacions

EL Viatger

5:30 p. m.  
Blogger Admirable said...

Admirable C: Hola Ulisses. D'entrada, moltes gràcies pel comentari que vas fer al teu bloc sobre la dona del temps. La veritat és que s'agraeix!

I sobre la pregunta que ens fas: a partir de dos quarts i cinc de nou del matí apareix, aproximadament cada mitja hora, tant a TV3 com al 3/24. I això en una marató que no sol tancar-se abans de dos quarts d'una del migdia.

I sí, estem molt pillats per la "Bònica" López!

7:05 p. m.  
Anonymous Anònim said...

La seva primera aparició és un minuts abans de les set del matí. Després una mica abans de dos quarts de vuit fa la segona predicció que es repeteix quan falten uns pocs minuts per les vuit del matí. A les vuit fa un titular a la presentació dels 'matins de TV3' i després, als voltants d'un quart i cinc de nou fa na explicació completa. Més tard ja no ho sé... :)

9:17 p. m.  
Blogger Admirable said...

Admirable C: Anònim, ets un crac tan malalt com nosaltres per ELLA!

I em sembla que l'Ulisses ja té una magnífica graella cronològica de les estelars aparicions de la Mònica al llarg del matí.

10:56 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home