dilluns, d’abril 18, 2005

Floreta del País Valencià

Admirable C: L'admiració que desperta la Mònica arriba fins al País Valencià, on un poètic habitant de la Ribera Baixa ens ha enviat, per dedicar-li a ELLA, "una bonica floreta* a la xica que controla l'oratge". La transcrivim per la bellesa de la iniciativa... just cinc dies abans de l'enamoradís Sant Jordi:


Despertant els nostres cors València riu per la senda de les flors
Ja ve l'estiu creua el carrer la xicalla
recollint els trastos per a la falla
i manté la tradició d'aquesta cançó:

Hi ha una estoreta velleta per a la falla de Sant Josep
El tio Pep
Hi ha una estoreta velleta per a la falla de ni se sap
El tio Pep

Xiqueta meua que del carrer tu eres l'ama
per culpa teua tinc el cor encés en flama
No et separes del caliu del meu voler
Reineta, reineta fallera

Que si em deixes un ninot hauré de ser.
Que si em deixes no saps el que et perds.


Gràcies admirat!


* Floreta?

2 Comments:

Anonymous Anònim said...

Aquesta tarda me l'he trobada... sí, a ELLA. Estava a la cafeteria de l'Ateneu Barcelonès... però m'ha decepcionat veure que anava a la màquina de tabac. ELLA és una fumadora. Per mi ha perdut uns quants punts.

12:29 a. m.  
Anonymous Anònim said...

Aquesta tarda me l'he trobada... sí, a ELLA. Estava a la cafeteria de l'Ateneu Barcelonès... però m'ha decepcionat veure que anava a la màquina de tabac. ELLA és una fumadora. Per mi ha perdut uns quants punts.

12:29 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home