dimecres, de març 02, 2005

Frikis nosaltres?

Admirable C: En algun comentari d'aquest bloc algú ens ha qualificat de frikis. Partint del fet que per nosaltres és un orgull i un profund motiu de satisfacció rebre aquest adjectiu, ens preguntem què és llavors aquest amable lector que ens ha deixat el següent missatge a la bústia de correu:

M'AGREGO AL MOVIMENT DE LA LOPES...
28/02/05
COM A ASTRÒLEG, HUMORISTA, TAROTISTA i GRUMETE...
EM BRINDO A FER-LI LA CARTA ASTRAL, UN SERVISIO POFESIONAL, I GRATIS! POT SER PISCIS... O POTSER ÉS ESCORPÍ? OBRO UNA LÍNIA D'INVESTIGACIÓ QUE POT RESULTAR TRANSCENDENT PER LA TASCA QUE ELS COMPANYS ESTAN REALITZANT. JA VOS AVANÇO QUE AL TAROT LI CORRESPON LA CARTA 11, QUE REPRESENTA LA FORÇA. I LA SEVA REFERÈNCIA ÉS LA 18, LA LLUNA, PER AIXÒ ENS ENCANTA ELLA!

AQUESTA DONA ÉS UN PURTENTU AL NATURAL, AIXÍ, SALVATGE!


Però la cosa no s'acaba aquí, no...

Jo m'adhereixo al fenòmenu social com a capitalista: si cal enviar flors i comprar paraigües, jo arrisco el meu capital perquè penso que la musa és com un sol que cal mantenir viu i chispeante de joia! Déu vulgui que no la facin pubilla o reina del cava: jo pagaré les costes de la contraoferta. Si us hi fixeu, ella és com un domador, a la vegada dolça i a la vegada salvatge com el temps... És un fenòmenu plusquamperfecte del totpoderós home del temps (amic d'en Molina), segur.

Els meus respetos to Miss Lopez from outside the earth, quin goig!

3 Comments:

Blogger enjoandebadalona said...

Dilectes B. i C. (admirables):
Jo també penso que sou una colla de freakis, però això es de franc i no feu mal a ningú.
Un adicte al fricandó.

7:35 p. m.  
Anonymous Anònim said...

A veure, freakis son els que fan freakeries, no? Doncs perquè no ens diem tots folls? a veure que passa?

5:28 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Jo també crec que sou molt frek's, d'altra banda, no entenc aquesta pasió per la dona del temps de la tele pública, és tracta d'una noia que transmet molt poqueta cosa davant de camera i té una clara mancança d'estil alhora de triar el vestuari, no segueix una línia gaire coherent. També m'agradaria esmentar, que com aficionat a la climatologia, que es nota massa que aquesta dona del temps és física i no geografa i això provoca que fagi previsions poc inteligibles per als telespectadors. En la meva modesta opinió, crec que hi ha altres dones del temps en d'altres teles i radios que fan millor la seva feina però no tenen la projecció mediàtica d'aquesta dona del temps. Gràcies per deixar expresar la meva opinió.

12:35 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home