dijous, de febrer 24, 2005

La línia diplomàtica

Admirable B: Ja feia uns quants dies que li donava voltes. Però heus ací que fins avui no m'he decidit a fer-ho públic. Podria dir que no ho he fet fins a tenir totes les dades damunt la taula... Però mentiria. No ho he fet per desídia. Sigui com sigui, avui us voldria parlar de la línia diplomàtica (un concepte que també rep el nom de ratlla diplomàtica). Què no s'ha dit de la línia diplomàtica? Per als que no sovintegeu les passarel·les Gaudí (perdó, Fashion Week) o Cibel·les, us recordo que la ratlla diplomàtica fa referència als vestits protagonitzats per les franges (més o menys gruixudes, més o menys fines). I us preguntareu què té a veure això amb la nostra dona del temps. Doncs, molt. Perquè la setmana passada (aquesta, encara no) ens ha ofert una bona selecció de vestits, jerseis i americanes amb la coneguda línia diplomàtica. No en tenim imatges, però. Com si fossim infants la vigília de Reis, esperem que qualsevol dels tres ens dugui una targeta de vídeo i ens instal·li l'ATI Player, el millor amic de l'home.
Per cert, gràcies a tots els que, d'una manera o una altra, ens seguiu.

4 Comments:

Anonymous Anònim said...

M'agradaria saber que en fan de la roba que la Mò utilitza, ja que no en repeteix mai. M'ofereixo per reutilitzar les seves "linies diplomàtiques" (si és possible que m'hi càpiguen).

3:55 p. m.  
Blogger Admirable said...

Admirable B: Estimada Francesca, ens has obert una nova línia d'investigació. Obrirem els armaris de TV3.

5:43 p. m.  
Blogger Admirable said...

Admirable C: Ja em perdonareu tots dos, però en l'anàlisi aprofundida que vaig realitzar la setmana passada del vestuari d'ELLA vaig caçar-la un parell de dies amb els mateixos texans. Avui mateix ha aparegut amb una bonica samarreta verda que ja havia vist anteriorment (m'hi fixo, amb el verd).

La cosa, doncs, s'haurà d'investigar amb cura i a fons!

6:01 p. m.  
Anonymous Anònim said...

parlant de vestuari, un altre vestuari que mereix ressenya és el de la Raquel Sans, la princesa dels telenotícies.

Ciutadans del món amb temps lliure: Que algú li dediqui un weblog!

12:07 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home