dimecres, de febrer 16, 2005

Repe, repe! Una altra Mònica a la llista!

Admirable C: Admirable B! Mentre tu et rumies l'esperada represa de les teves encertades i agudes intervencions en aquest teu nostre bloc, jo t'haig d'informar de la presència d'una nova Mònica López al món! A aquest pas, crec que la combinació del nom Mònica i el cognom López va a pel rècord Guinness en alguna categoria, segur. La que acabo de descobrir és periodista de la UPF, especialitzada en ambientologia. D'ella, n'he descobert a la xarxa un magnífic i interessant treball que crec que, en el nostre cas, és de lectura obligatòria:

Adicción a opiáceos.

Els hauríem d'anar deixant, Admirable B...

3 Comments:

Anonymous ashbrg said...

Per fi he descobert que no estic sol al món. Sóc un gran fan de la Mònica i creia que la meva croada era solitària fins que avui he trobat aquest weblog.

Al meu weblog he començat avui una petita sèrie de posts mitòmano-regionals anomenada TVC Beauties. La primera entrega està dedicada a la nostra dona del temps preferida. En properes entregues podreu veure altres mites femenins de la tele nostrada com Raquel Sans, Mònica Terribas, Bibiana Vallvé i Anna Grau; per la seva condició de "mite underground" totes elles serien mereixedores d'un weblog dedicat com el vostre, dedicat integrament a la seva persona.

Salutacions i ànim!

PD: en serio, que algú faci un weblog dedicat a la Raquel Sans, musa d'una multitut anònima d'admiradors...

1:35 p. m.  
Blogger Marctg said...

Monica Lopez! m'encanten els seus ullets! tv3 no es nomes la millor televisio si no q ademes es la q te les noies mes maques i no nomes aixo, si no q la gran majoria de noies maques de les cadenes no catalanes han sortit de tv3.

Monica Lopez, Raquel Sans, Bibiana Vallve, Elena garcia melero... mare meva! VISCQUIN LES NOIES DE LA TELEVISIO DE CATALUNYA!

I responen al company del comentari anterior...es fa ja necessari un club de fans de la Raquel Sans...amb ella dona gust mirar les desgracies del telenoticies

http://www.blogger.com/blogspot/notfound.pyra?url=/&sub=finestraalmon.blogspot.com

9:38 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Podria estar bé que posi alguna cosa sobre això en el meu petit bloc personal, si he posat una referència a aquesta pàgina?

3:29 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home