dimecres, de novembre 16, 2005

Penjant d'un fil

Admirables B i C: El centre de recerca i d'investigació de què disposem els dos admirables ha hagut de treballar de valent des que al principi d'octubre vam escoltar i analitzar detalladament l'entrevista a què en Xavier Bosch va sotmetre la nostra admirada icona televisiva a RAC1. Més enllà dels grans temes que van saltar durant la llarga i entretinguda conversa que van mantenir, a en B i en C ens va quedar una espineta clavada. En un moment de l'entrevista, quan el bo d'en Bosch començava a introduir la passió escaladora de la Mònica, va fer referència a una revista, Àrtic ens va semblar sentir, on la nostra musa astrometeòrica també havia estat entrevistada.

Els dos admirables, amb cara d'interrogant, no havíem sentit a parlar mai d'aquella revista, ni teníem òbviament cap idea de la presència destacada de la Mònica a les pàgines del número d'octubre. Per això calia posar-se a treballar ràpidament i fer un esforç titànic i meteòric per descobrir-la, analitzar-la, pair-la i digerir-la per a tots i totes vosaltres, aimats lectors. Després d'un mes d'investigacions us anunciem, amb satisfacció, que hem resolt el "puzle àrtic".




Àrtic, que porta per subtítol "L'evasió a les teves mans", és una bona revista mensual, de distribució gratuïta en botigues d'esports i gimnasos de l'àrea de Barcelona, editada per un grapat d'amants dels esports d'aventura des de Sabadell. I, efectivament, el mes passat van agafar la Mònica per banda, se la van endur a un rocòdrom i, mentre la feien enfilar per les parets (en sentit literal), li van practicar un tercer grau que va obtenir respostes, segons l'entrevistador, "amb una alegria desbordant i la rialla fàcil".



Com per exemple quin grau d'escalada té:
"Tinc nivell per pujar un 6A si em treiés les tonteries del damunt. Jo faig escalada dominguera. Ni m'entreno com aquell qui diu"

O les sensacions que li aporta l'escalada:
"La gent es pensa que escalar només és treballar els braços i les cames i, en realitat, és tot el cos! Jo sempre tinc unes agulletes brutals al cul després de fer escalada!"

Què creu que cal tenir per practicar aquest esport:
"Has de tenir mala llet... en el sentit de tossuderia".

Quin concepte té del rendiment personal:
"Rendir és donar el 150% d'un mateix (...) Per mi dormir és una pèrdua de temps. Dormint no vius!".

Quines aficions té:
"L'astronomia no és una afició en si, és una vocació! (...) La cuina també m'agrada molt (...) M'encanten les plantes i sempre m'hauria agradat cantar... però no tinc veu!".

I on es veu al futur:
"El meu futur professional és a la tele... m'agrada molt i m'hi veig fent-m'hi gran".

...per sort dels admirables i admiradors que té!

2 Comments:

Anonymous Anònim said...

A treure's les tonteries es refereix a deixar de fumar? Bon treball pel reportatge!

12:47 p. m.  
Blogger Admirable said...

Admirable C: Home, si parla d'escalada, suposo que es refereix a qüestions de coco i mentalització. I ja saps que per deixar de fumar, molt millor que l'escalada és el mètode Larson. ;)

5:51 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home