dijous, de setembre 01, 2005

Retorn traumàtic

Admirable B: Estimats lectors, lectores, estimat Admirable C i estimada Mònica, l'Admirable B torna a aterrar després d'una desintoxicació mediàtica de més de vint dies. I quina és la sorpresa quan, en obrir el bloc, em trobo el reportatge exhaustiu, ponderat (magnífic, en definitiva) del meu germà en aquesta aventura. La Mònica se'ns ha transformat. Haig de dir que encara no l'he vista en directe, i tot el que sé li ho dec al bloc.
Sigui com sigui, després del trasbals primigeni, sembla que, com diu l'altre admirable, la calma s'imposa, altrament com després d'una gran tamborinada. Haig de dir que el rinxolament inicial, amb segament dràstic inclòs, segons el meu parer, no li esqueia en absolut, ans al contrari. Amb tot, aquest allisament, com si fos una mar plana, afegit al tall de cabell curt, ens dóna una altra Musa. Com deia un dels comentaris, una Mònica més juvenil, i més pròxima (que ningú no se m'enfadi) a l'estil Raquel Sans. Fixeu-vos en la foto d'ahir dimecres, i compareu-la amb aquesta.

1 Comments:

Blogger Admirable said...

Admirable C: T'ho hauria d'haver dit abans, t'hauria d'haver preparat per evitar-te el trasbals, però no ho vaig fer! Perdona'm, admirable B!

3:40 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home