dijous, de setembre 15, 2005

Llargada

Admirable C: No hi ha dubte que la llargada de la meleneta de la Mònica ha estat un dels grans temes de debat post-estiuenc. Aquests dies, una vegada més calmats i ja plenament avesats (i convençuts) a la nova imatge d'ELLA, hem pogut comprovar que el debat encara no s'ha extingit del tot. I és que hi ha un detall que continua generant conversa, dubte i curiositat: durant el setembre, quantes vegades s'han acostat i han passat pels bruns cabells de la meteoròloga les "àurees tisores" de TV3? Una sola? Dues? Tres vegades!? Les opinions estan obertes, molt obertes!

6 Comments:

Blogger gon�al said...

I què em dieu sobre el debat que han tingut aquest matí al voltant de l'ús de texans en les excursions?

6:46 p. m.  
Blogger Admirable said...

Admirable C: Que hi ha hagut suquet, al debat? Ens l'hem perdut, Gonçal!

10:27 a. m.  
Anonymous Anònim said...

jo diria que s'ha tallat un parell de cops...

5:40 p. m.  
Blogger Admirable said...

Admirable C: Un parell de repassades, sí. Jo sóc del parer d'en Pep.

5:51 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Reconec que al començament no em feia el pes la tallada de monyo, però ara m'agrada cada dia més.
La trobo suggerent i picarona.

8:34 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Els texans estan de moda a TV3. Si mireu la falca de promoció de la nova temporada, els texans són d'ús ben habitual... des de la impressionant Àngels Barceló fins a l'Helena Garcia Melero

9:17 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home