divendres, de setembre 02, 2005

És l'hora de gaudir-ne

Admirable C: Ja fa una setmana que la veiem cada dia amb la "nova fórmula". I si es repassen els comentaris d'aquest bloc és fàcil detectar un canvi progressiu, però decidit, de les opinions de la ciutadania admiradora respecte de la pelada de la meteoròloga urgellenca. De les crítiques majoritàries s'ha passat, a poc a poc, a l'elogi (desmesurat?). Sigui com sigui, en tindrem per molt de temps abans no tornin a brotar de la seva llonga cabellera les suggerents i mai prou valorades puntes. Així que posem-nos-hi bé i gaudim d'allò que tenim. I què tenim? Doncs una tallada més elaborada i sofisticada del que en un primer moment alguns van predicar a les entranyes d'aquest bloc.

7 Comments:

Anonymous Anònim said...

Us heu fixat ke s'ha tallat mes el cabells respecte dimecres.
Crec ke li keden encara milló.

11:46 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Mira que és sexi la punyetera... Té un no se què, no? En fi. Tot siga dit amb perdó de la taula.

Josep
Salms.

4:39 p. m.  
Anonymous Anònim said...

La Mònica López està molt bona, pero jo estic enamorat d'una altra dona que no em puc treure del cap:

Raquel Sánchez-Silva

11:05 p. m.  
Anonymous Anònim said...

una altra foto:

Raquel Sánchez-Silva (2)

Deu meu, me'n vaig a dutxar amb aigua freda jeje

Adéu

11:12 p. m.  
Anonymous Anònim said...

A mi em té el cor robat la Maria Cinta Méndez, una de les reporteres de "L'estiu en directe"...

7:51 p. m.  
Anonymous Anònim said...

A mi la que m'està agradantmolt és la Maria Cinta Méndez, una de les reporteres de "L'estiu en directe", a TV3... la que està a les festes majors. La trobo una de les dones més guapes que he vist en força temps!

7:59 a. m.  
Anonymous Anònim said...

a l'estiu en directe n'hi havia de guapes....la maria cinta méndez,la xantal llavina, la noelia, la ruth...eren soletes :-)

11:51 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home