dimarts, de setembre 06, 2005

Astre interespacial

Admirable C: Si ahir dedicàvem una llarga (i merescuda) entrada al bo d'en Tomàs Molina, un home del temps àmpliament reconegut dins i fora del nostre país, avui ens veiem en l'obligació d'enaltir la Mònica una miqueta més amunt del pedestal.

I què millor, per aconseguir-ho, que fer ressonar el nom de la física urgellenca més enllà de les nostres fronteres, més enllà d'Europa, més enllà de la Terra, més enllà de la Lluna, més enllà de Mart... fins al planeta més llunyà del sistema solar, Plutó! Dit i fet, l'hem inclòs a la llista de noms que, en format CD, la NASA posarà a bord de la nau New Horizons quan surti properament cap al petit i fred planeta.



Ah! I nosaltres l'acompanyarem per si de cas!

5 Comments:

Anonymous Anònim said...

jo també m'hi he apuntat... això d'enviar el meu nom a Plutó em fa gràcia...

11:38 a. m.  
Blogger Admirable said...

Admirable C: I és clar, anònim! Com més serem, més riurem! ;)

1:29 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Plutó segurament no és el planeta més llunyà. No fa molt es parlava del descobriment d'un desè planeta... i a més, hi ha qui el considera com un tros de gel més que no pas un planeta.

6:06 p. m.  
Blogger Admirable said...

Admirable C: Quan hi arribem et fem un truc i t'ho confirmem! ;) Gràcies per les dues informacions!

6:09 p. m.  
Anonymous Anònim said...

jo tmbe m'he apuntat, encara que sigui per fer un viatge tots plegats.

Tenim molt temps per estar juns, germans!!!!

7:55 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home