dimecres, de març 30, 2005

Breathless

Admirable C: Ja em permetereu que avui expressi amb aquest gràfic adjectiu anglès el tall de respiració que m'ha produït l'encisadora i inusual cua recollida de la nostra meteoròloga preferida. Em passen pel cap mítics noms de dives de l'època d'or del cinema, el cor em batega fort, la ment em fuig volant. Espero que la desastrosa qualitat de la imatge no us impedeixi gaudir de tan admirable visió...



Mònica, ofereix-nos més sovint presències com aquestes!

6 Comments:

Anonymous Anònim said...

La veritat és que sí que li afavoreix aquest recollit.
Això em fa reflexionar i penso: fins a quin punt ELLA és lliure d'escollir quin pentinat i/o vestuari vol dur? jo crec que els nyors/res estilistes no li deuen deixar gaire marge de llibertat, ho dic perquè sé "de bona tinta" que la seva predecessora l'Anna Rius li van "recomenar" que es tallés els cabells deixant-los curts sense que ella pogués dir-hi gaire res.
Salut!

3:00 p. m.  
Blogger Admirable said...

Caram, Francesca, algun dia ens has de dir quins són aquestes fonts "de bona tinta".

6:41 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Admirables, conec a un familiar de la predecessora Anna Rius.

4:33 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Eis!, es pot opinar sobre el contingut de les seves previsions meteorologiques?...o només de lo "mona" què és?.....

4:44 p. m.  
Blogger Admirable said...

Admirable C: Oi tant que es pot opinar de les seves previsions... però com que ens la solem mirar sense so ens és prou difícil de valorar les seves paraules i comentaris. I, a més, no podem negar que aquesta setmana tenia una presència imponent, com no recordàvem de feia temps.

6:21 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Cada matí em desprerto amb la seva veu. La televisió em fa de despertador i es conecta just a l'hora que ella dona el temps. Es impresionant despertar-se d'aquesta manera.

2:12 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home