dimecres, de febrer 02, 2005

Extra! Extra!

Admirable C: En Salva va ser el primer comentarista d'aquest bloc (gràcies!) i, de moment, el que ha ofert dades més valuoses sobre la nostra musa televisiva. Primer ens va dir que sense maquillatge i vestida de carrer guanya molt, eh? i ara ens ha detallat com va anar el seu "fletxasso":

Havíem de fer servir una fotocopiadora (a TV3), se'ns va empassar un DNI i a la primera mossa que va passar [era ella amb un pareo blau marí i unes sandàlies] li vam demanar. I vaig pensar, osti tu, quina noia més maca, i em sona molt. I després em vaig adonar que era ella i que realment guanya molt sense maquillatge.

Gràcies, Salva, per l'impressionant document biogràfic! Des d'ara els dos admirables el durem al cor i l'explicarem a tothom com si fos nostre. "Ets molt gran, tiu": jo no sé si hauria pogut reaccionar tan fredament com tu! Segurament hauria actuat amb el cap calent...