dijous, de gener 27, 2005

Duel de titans

Admirable C: Avui tenim una magnífica notícia sobre la nostra estrella de Betlem particular, Admirable B. No sé si ho saps, però tal dia com avui ha sortit al carrer una nova publicació en català, "Nat", dedicada a la divulgació de la natura. Qui hi col·labora, Admirable B? Sí, ELLA: en el primer número, hi signa l'article "Del núvol a les muntanyes. Com es forma la neu i quines varietats té". De lectura indispensable aquests dies! És que té visió la xicona...
Bé, i després d'aquesta nota d'actualitat, passem a l'anàlisi diària, et sembla? Les imatges triades aquest fred dijous de gener fan referència a un duel entre titans que es produeix cada matí a TVC: el relleu de la informació meteorològica (encarnada per la Mònica) a la de l'estat del trànsit (protagonitzada per l'Espartac Peran).



Fixa't quina cessió del protagonisme, Admirable B: quin "fair play" de la Mònica, adobant el terreny a l'Espartac! Això és molt graaaan, tiooo!



Moment històric, Admirable B. Quin esclat de complicitats, eh? Quina guspira d'alegria que inunda el plató. Quin moment!
Admirable B: Jo, sincerament, el que veig és que a l'Espartac li cau la bava... Literal! I no m'estranya, ans al contrari. Qualsevulla mortal, per molta fortalesa que tingui, cau abatut pels seus ulls, pel seu rostre... T'hi has fixat, Admirable C, que en els plànols més generals, és una mossa ben alta... I jo em pregunto: Què més podem descobrir-hi? Ho té tot.
Pel que fa al seu article a la nova revista de natura, no he tingut el gust de llegir-lo. Però tan bon punt caigui a les meves mans, el devoraré (l'article).

4 Comments:

Blogger kiwi said...

Jo l'he vist sense maquillatge i vestida de carrer i guanya molt, eh?

9:04 a. m.  
Blogger Admirable said...

Admirable B: Moltíssimes gràcies, Salva... Per anar fent background t'agrairíem que ens diguessis on l'has vista... Necessitem saber on ens la podem trobar...

9:52 a. m.  
Blogger kiwi said...

doncs bàsicament a on la veu tothom, a TV3. Haviem de fer servir una fotocopiadora, se'ns va empassar un DNI i la primera mossa qu eva passar [era ella amb un pareo blau marí i unes sandàlies] li vam demanar. I vaig pensar, osti tu, quina noia més maca, i em sona molt. I després em vaig adonar que era ella i que realment guanya molt sense maquillatge.
Ah! i més encara, si la veus en viu amb tot el maquillatge t'espantaries. El maquillatge de la tele per veure algú en viu és atrotze
I per cert... ja no sóc a TV3, per si volies demanar-me un autògraf o alguna cosa :D

10:55 a. m.  
Anonymous Anònim said...

Doncs jo millor, encara.

Escolteu bé:
Me la vaig trobar al meu llit nua. I a sobre em deia que m'esperava des de feia un rato... que se sentia sola, etc, etc, etc.

Ah! Voleu un autògraf?

1:37 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home